Friday 17 May 2019

Period... Bole ke Amik Suplemen???

Tu dia.. soklan yang WAJIB ditnya oleh kaum Hawa setiap kali survey2 suplemen.. 

Jawapannye.... YES. BOLEH

Sebabnya... dikala wanita kedatangan haid, bergelen2 badan kehilangan darah. jadinya pada dan ketika ini wanita lebih memerlukan nutrisi di dalam badan berbanding hari-hari biasa..

Kirenya mcm memerlukan suatu "suntikan" untuk menggantikan kehilangan yang banyak. Cuba bayangkan dikala badan kite (wanita) kehilangan darah, sudah tentu sel2 darah juga berkurangan dan perlu digantikan secepat mungkin. 

Nak bina semula sel2 darah yang hilang, nutrien2 yang hilang, semua memerlukan zat, mineral dan nutrisi tak kire sama ada dhasilkan secara semulajadi oelh tubuh atau memerlukan "top up" dari makanan yg diambil. 

Dengan kemajuan teknologi yang digunakan oleh Amway, insyaAllah suplemen Nutrilite yang dikeluarkan selamat kepada pengguna dan InsyaAllah membantu menutup lompang2 nutrisi yang diperlukan oleh tubuh anda. 

JANGAN BERHENTI mengambil Suplemen NUTRILITE dari AMWAY ketika anda kedatangan HAID kerana semestinya badan kite sangat memerlukannya di saat2 tersebut.

1 comment:

  1. Superbly written article, if only all bloggers offered the same content as you, the internet would be a far better place.. Join Origin Access Premier and get The Sims 4 Digital Deluxe, Dine Out Game Pack and Kids Room Stuff Pack to create new stories sims 4 news.

    ReplyDelete