Friday 17 April 2020

Farm Fresh Delivery Service

Untuk makluman kepada anda followers blog ini dan FB Page Bisnes Comel Saya, saya Agen Susu Farm Fresh Pajam,  Mantin,  Nilai dan Putrajaya tidak terlibat dengan sistem pesanan dalam talian yang disediakan oleh Farm Fresh sendiri.

Saya hanya menggunakan aplikasi whatapps,  dan FB Page sahaja sebagai medium penjualan susu Farm Fresh

Namun begitu,  sepanjang perintah PKP yang sedang berlangsung sekarang ini,  servis penghantaran saya hanya di sekitar mukim Pajam sahaja.. Saya mohon maaf atas kesulitan ini kerana saya juga perlu mematuhi peraturan untuk kekal berada dipersekitaran rumah sahaja..  

Terima kasih kerana kekal setia mengikuti penulisan saya di blog ini ya. 

Emy
#AgenSusuFAgenSusuFarmFreshPajamSahajaSemasaPKP

No comments:

Post a Comment